Top 3 postări

miercuri, 24 iulie 2013

De ce trebuie ca afacerea ta sa fie si in online?

Acum doua luni prezentam avantajele unui magazin online si era destul de clar ca e foarte greu sa excelezi avand doar un magazin obisnuit, offline.

Azi scriu la general, despre orice afacere ar fi vorba. Daca in acel articol era vorba despre prezenta in online cu scopul vanzarii, acum e vorba de prezentare si promovare.

In ultimele saptamani ii explicam unui prieten de ce ar trebui sa-si faca macar o pagina de Facebook. Ca sa nu mai zic de faptul ca multi nu stiu nici aceste lucruri elementare sa le stapaneasca si gasesti destule profiluri in loc de pagini cand vine vorba de "firme" pe Facebook. Chiar recent am gasit o pizzerie si o rotiserie care au profil de Facebook. Interesant, zic! Sa trecem mai departe.



Daca tot ceea ce faci crezi ca merge perfect, atunci locul tau nu e acolo. Orice ai face, nu ai cum sa multumesti pe toata lumea. Tot timpul trebuie sa te raportezi la trecut si sa vrei sa-ti depasesti rezultatele. Cred ca asta ar trebui sa urmareasca fiecare patron, manager, angajat.

De ce online?

In ziua de azi nu mai este suficient sa existi undeva intr-un sediu si atat. Trebuie sa faci tot posibilul ca afacerea ta sa fie vizibila la nivel mondial si singura solutie este oferita de internet. Daca vrei sa fii bun, te prezinti asa cum esti si toti cei care te vor cauta vor sti de la bun inceput cu cine au de-a face.

De exemplu, dai un anunt de angajare si primesti un telefon din partea cuiva care este interesat. Urmeaza o sumedenie de intrebari despre post, firma, cu cine se colaboreaza, etc. Daca ai avea totul explicat pe un site, o pagina de FB, un forum sau o pagina de reviewuri ar fi clar pentru oricine. Viitorii angajati cauta de obicei firma pe internet pentru a-si forma o idee cu privire la aceasta. Ce te faci cand nu gasesti nicio informatie relevanta? In urma acestui research online iti pui problema cat de serioasa e oferta de angajare. Totusi e si firesc sa cauti informatii, orice ai fi: angajat sau angajator.

Retelele sociale sunt cheia spre un contact prietenos si oficial in aceeasi masura, care poate atrage atat angajati, cat si parteneri de afaceri. Desi pare simplu, este necesar sa evaluezi periodic activitatea pe Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn,YouTube si sa urmezi anumite directii. Stabilesti obiectivele pentru Social media in functie de obiectivele generale ale firmei si te asiguri de respectarea pasilor care trebuie sa-i urmezi. Cu cat iti dezvolti legaturile pe aceste retele, cu atat si afacerea ta are de castigat. Retelele sociale iti pot asigura succesul, dar nu imediat si fara sa misti un deget.

Munca, munca si iar munca!

Niciun comentariu: