Top 3 postări

sâmbătă, 17 septembrie 2016

Lasa profesionistii sa-si faca treaba

De nenumarate ori ni se intampla cate ceva prin casa, iar mai ales noi, baietii, ne bagam la reparat. Asta cred ca o avem in sange ca popor. Poporul roman e un popor de mesteri, meseriasi. Nu e un lucru rau, dar eu cred ca cel mai simplu, rapid si bine este sa apelezi la servicii helpdesk IT



FixMyPC nu este un service de calculatoare, este o companie care lucreaza pentru firme, institutii, de aceea nu presteaza servicii pentru persoane fizice. Serviciile se aleg in functie de nevoi si se ofera suport prin diverse canale: siteuri web, email, mesagerie sau prin telefon. De asemenea, se pot oferi traininguri pentru angajati sau asistenta interna. Personal, dar cred ca multi apreciati modul acesta sanatos de gandire pe care il au: "Spuneti-ne ce obiectiv aveti ca sa stim ce servicii personalizate va oferim". Modul de abordare de la caz la caz aduce multe beneficii pe termen lung, mai ales ca pe viitor ambele parti stiu ce au de facut. Daca ti-ai stabilit un obiectiv clar, ei te vor ajuta sa-l duci pana la capat. 

Care sunt avantajele oferite daca alegeti aceste servicii?
Printr-un contract de servicii de helpdesk puteti beneficia de urmatoarele componente, o gama de servicii IT:
-instalari software;
-configurari de echipamente;
-setari email;
-servicii de interventie;
-asistenta operationala, asistenta tehnica;
-asistenta online prin helpdesk telefonic.

Inevitabil apar probleme hardware sau software si e bine ca acestea sa fie rezolvate cat mai repede cu putinta. De aceea, trebuie sa apelam la profesionisti, care stiu sa intervina in cel mai scurt timp pentru a remedia erorile aparute. Externalizarea unor astfel de servicii trebuie privita tocmai din acest punct de vedere al profesionalismului. Daca ar fi un departament intern, probabil multe dintre probleme ar avea o rezolvare greoaie, tocmai pentru ca nu ar fi probleme in mod constant, angajatii nu ar sti probabil rezolvarea pe moment. Stiu ca sunt unii mai fricosi care n-ar avea incredere sa li se umble prin lucruri. Nu la fel ar trebui sa stea lucrurile in cazul unui helpdesk remote. Totul este securizat, conexiunea de la un PC la altul se face printr-o conexiune VLAN, problema rezolvandu-se de la distanta. 

Niciun comentariu: