Top 3 postări

vineri, 1 noiembrie 2013

Marketingul produce mai mult decat consuma

Marketing-ul este una din stiintele de baza a economiei. De ce zic asta? Pentru ca marketing- ul reprezinta arta prin care clientul este convins sa cumpere produsele sau serviciile dintr-o anumita oferta. Aceasta stiinta este foarte veche, inca de pe vremea in care oamenii foloseau trocul.

Chiar daca nu implica sursa baneasca, trocul facea parte din marketing. Din momentul in care piata ofertei a inceput sa fie din ce in ce mai diversificata si sa apara din ce in ce mai multi competitori, marketing-ul a inceput sa joace un rol hotarator. Din ce in ce mai multi manageri si-au dat seama de importanta departamentului de marketing din organizatia pe care o conduc, astfel ca au inceput sa investeasca din ce in ce mai mult in acest domeniu. Desi la inceput managerii de marketing erau priviti cu reticenta de catre restul managerilor, acest lucru a inceput sa se schimbe incet dar sigur.

Care a fost motivul schimbarii opticii asupra marketingu-ului? Cei care la inceput erau reticenti in ceea ce priveste marketing-ul, au inteles ca aceasta stiinta nu este doar o sursa de a consuma bani, ci si de a produce!

Poti sa afli mai multe despre rolul marketingului in afaceri de aici si aici.

Niciun comentariu: