
Ce m-a uimit cel mai tare? Nu detaliile cu privire la salarii, condiţii de muncă sau fişa postului, ci faptul că nu am vazut nicio părere oficială din partea vreunei companii. Lumea te jigneşte, spune toate dedesubturile din magazine şi tu ditamai brandul nu intervii deloc? Forumuri întregi unde angajaţi, foşti angajaţi sau viitori angajaţi "bârfesc" compania nu prezintă deloc interes? Monitorizare 0 pe partea asta de online.
Oare cei care se ocupă de monitorizarea review-urilor online despre companii ce fac la muncă? Solitaire, facebook şi messenger? Înteleg că e important să aducem în prim plan promoţiile, că la urma urmei astea aduc vânzările, dar imaginea cine ne-o păzeşte? Paginile de facebook să zicem că sunt ok, mai primeşti un răspuns oficial. Pe mail mai gaseşti un newsletter, dar imaginea pătată de pe forumuri, bloguri cine o spală? Eu unul cred că lucrurile ar arăta altfel(spre bine :D ) dacă în ecuaţia angajaţi-consumatori(adică principalii comentatori) ar apărea compania prin comunicare, PR.
Cum se face totuşi că niciun retailer nu asigură o monitorizare completă, eficientă şi care să aducă beneficii companiei? Şi e vorba de giganţi: Carrefour, Kaufland, Profi, Billa, Lidl. Ori nu ştiu, deşi mă îndoiesc, ori sunt prea mari ca să le pese de opiniile negative?
Tu ce părere ai?
sursa foto: business24.ro
3 comentarii:
Andrei s-a mai discutat pe tema asta foarte mult si la disc. MERCHANDISING precum si la COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI .Tin sa te anunt ca s-a discutat despre astfel de situatii si am gasit noi raspunsurile :D
Bine bine..da nicio reactie din partea lor?
Daca tot sunt cineva din ECTS, mi-as scrie si numele, nu de alta da anonim nu suna prea bine:))
Trimiteți un comentariu