N-as putea spune si nici nu stiu daca stie cineva cu exactitate, dar foarte putine firme au ramas exclusiv offline. Si aici ma refer la faptul ca nu au deloc prezenta in online, nu au nici macar o pagina oficiala de Facebook. Dincolo de toate aceste minusuri, unii reusesc sa reziste. Dar cum ar fi sa fie cunoscuti atat offline, cat si online?
Cei care au inteles deja acest lucru au trecut in a doua etapa a onlineului, comertul online. Asa au aparut magazinele online, iar dupa parerea mea, ei au avut doar de castigat. Cat timp lumea poate vedea produsele tale in doua locuri, sigur tu vei avea de castigat. E exact ca si cand in loc de un magazin vei avea doua.
Daca ati crezut ca ce era greu a trecut, aflati ca abia acum incepe. Conteaza si modul in care ai amenajat magazinul, cum l-ai "coafat", aranjat si daca iti trec clientii pragul. De aici incepe treaba celor de la DWF si voi prezenta aspectele de care trebuie sa tii cont in utilizarea corecta a filtrelor intr-un magazin online.
Pentru ca e foarte probabil sa fie un magazin online cu foarte multe produse(unele cu aproape 200000 de produse), trebuie sa stii ce e de facut pentru ca siteul sa fie bine indexat si sa apara tot timpul in fata in cautarile google.
Ce se intampla de exemplu daca nu sunt setate corect filtrele de cautare? Tot ce se poate mai rau pentru afacerea ta: pierderi-pierzi afisari, pierzi clienti, pierzi vanzari. Studiul de caz prezinta destule exemple, asa ca e benefic sa le urmariti si analizati. Cazurile emag.ro, altex.ro si f64.ro vin cu cazuri concrete de cautari in google, afisarile in functie de filtrele si parametrii setati.
Lasand la o parte toata partea tehnica, trebuie sa tinem cont ca filtrele SEO au ca scop restrangerea la cautare a anumitor categorii, pentru a facilita clientului sa caute exact ce doreste, iar durata sa fie cat mai mica.
Daca doriti sa aveti parte de o analiza completa a modului in care sunt implementate filtrele in magazinul online al dumneavoastra si a impactului pe care-l au asupra pozitionarii in cautarile google, puteti apela cu incredere la specialistii Digital WorkForce.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu