Top 3 postări

vineri, 25 martie 2016

Publicitate cu Mihail Sebastian Arghiropol

E interesant sa vezi cum considera cineva din interior un anumit domeniu de activitate, cu atat mai mult cu cat a trait foarte multe schimbari si diverse perioade. Mihail Sebastian Arghiropol este scenarist, actor si managerul general al agentiei de PR si Advertising Media One. E ca si cum ai auzi povesti de la un veteran de razboi, daca imi e permisa expresia, mai ales ca Mihail Arghiropol are in spate o experienta foarte vasta in cei 22 de ani  petrecuti in lumea publicitatii.



E ca si cum ai face ceva ce inveti continuu, pentru ca publicitatea nu mai este acum cum era acum 15-20 de ani si nu este cum va fi peste alti 15-20. Tocmai dinamica aceasta, unde lucrurile se pot schimba de la un proiect la altul, de la un an la altul face ca tu sa trebuiasca sa te adaptezi din mers si sa fii in acelasi timp la curent cu noutatile. Lasand la o parte lucrurile palpabile,  Mihail Sebastian Arghiropol considera ca printre cele 7 minuni ale lumii ar trebui sa se numere internetul, electricitatea sau vehiculele electrice. Daca nu printre cele 7 minuni ale lumii antice, macar printre cele 7 minuni ale lumii moderne si a viitorului cred ca trebuie sa se numere internetul sau electricitatea. De cele doua se leaga practic lumea moderna, fara ele cred ca ne-am intoarce cu cateva sute de ani in urma. Ceea ce au adus nou si au creat pe parcursul a catorva zeci de ani s-ar sterge cu buretele, dar consider ca nu ne-am intoarce la punctul de plecare, ci cu mult in urma.

Continuand urmarirea interviului lui Mihail Sebastian Arghiropol, am dat de un citat interesant apartinand miliardarului rus Mikhail Prokhorov, care suna cam asa: "Vreau sa fiu cel mai prost dintre angajatii mei." Am stat vreo 5 minute si m-am gandit la multiplele sensuri si cred ca are dreptate 200%. Atata timp cat ti-ai angaja oameni slab pregatiti doar ca sa te dai mare, sa fii cel mai "destept" nu ai avea decat de pierdut. Ai nevoie de idei proaspete in permanenta, tocmai de asta trebuie sa te inconjori de minti sclipitoare care sa te eclipseze, dar care iti vor aduce in schimb bani in cont.

Ca o putere a exemplului, Mihail Sebastian Arghiropol a gasit si cateva principii de la care sa nu faci rabat in afacerea ta:
-sa fii creativ nu inseamna deloc sa-ti ignori clientii sau regulile esentiale ale marketingului;
-conteaza sa faci bani, dar e important cum ii faci;
-cel mai important lucru e sa faci totul din placere, cu pasiune.

Niciun comentariu: